Urząd Miejski w Pasłęku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510080398-N-2020 z dnia 11-05-2020 r.
Urząd Miejski w Pasłęku: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Pasłęka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550062943-N2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540062955-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny 00052444700000, ul. Pl. Św. Wojciecha  5, 14-400  Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48552482001, e-mail lukasz.ziejka@paslek.pl, faks +48552483180.
Adres strony internetowej (url): http://paslek-um.bip-wm.pl/public/
Adres profilu nabywcy: http://paslek-um.bip-wm.pl/public/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Pasłęka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BGK.271.8.2020.ŁZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: bieżącej konserwacji sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Pasłęka. Zakres prac do wykonania obejmie: a) czyszczenie studni rewizyjnych, czyszczenie wpustów z przykanalikiem, czyszczenie kolektorów kanalizacji deszczowej, czyszczenie kratek na wpuście, czyszczenie ścieków korytkowych, czyszczenie zestawów: separator z osadnikiem na kanalizacji deszczowej wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów, b) uzupełnianie brakujących żeliwnych pokryw na włazach studni oraz rusztów na wpustach kanalizacji deszczowej, c) regulacja pionowa poziomu kratek na wpustach i włazów na studniach, d) wymiana wpustów ulicznych na kanalizacji deszczowej oraz włazów na studniach rewizyjnych, e) wykonaniem monitoringu (inspekcji TV) wyznaczonego odcinka kanalizacji deszczowej wraz z nagraniem na płycie CD lub DVD, f) udział osoby posiadającej uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w komisjach odbiorowych nowych przyłączy do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, g) wymianę uszkodzonych fragmentów sieci kanalizacji deszczowej. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - od podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz warunki przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 12 t.j. a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 322012.54
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Wodno-Kanalizacyjnych w Pasłęku - Jednostka Operatorska Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 35 C
Kod pocztowy: 14-400
Miejscowość: Pasłęk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 307000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej reki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz warunki przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 12 t.j. a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych