Dzierżawa gruntów stanowiących własność gminy
Wymagane dokumenty :
1. Wniosek sporządzony własnoręcznie przez wnioskodawcę o wydzierżawienie nieruchomości komunalnej.
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Miejskiego, pok. nr 7 (I piętro)
Poniedziałek - 7:30 - 15:30
Wtorek - 7:30 - 15:30
Środa - 8:00 - 16:00
Czwartek - 7:30 - 15:30
Piątek - 7:30 - 15:30
Termin i sposób załatwienia sprawy :
1. W przypadku wydzierżawienia gruntu po raz pierwszy okres załatwienia wniosku wynosi ok. 3 miesiące. Jest to okres potrzebny do skompletowania niezbędnych opinii, sporządzenia wykazów i wywieszenia na tablicy ogłoszeń, ogłoszenia w prasie, sporządzenia umowy dzierżawy.
2. O każdym przypadku przedłużenia terminu załatwienia wniosku z przyczyn niezależnych od urzędu, wnioskodawca jest informowany pisemnie wraz z podaniem przyczyny zwłoki oraz przewidywanego terminu załatwienia wniosku.
Jednostka odpowiedzialna :
Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami, pok. nr 20 (II piętro)
tel. 248 20 01, wewn. 61
Podstawa prawna :
1. Art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 z późn. zm.)
2. Uchwała Rady Miejskiej w Pasłęku nr X/93/11 z dnia 21.10.2011 r. w sprawie określenia zasad gospodarki nieruchomościami.
3. Zarządzenie nr 99/12 Burmistrza Pasłęka z dnia 27 września 2012 r. w sprawie ustalenia stawek czynszu za dzierżawę nieruchomości gruntowych stanowiących gminny zasób nieruchomości.
4. Zarządzenie nr 47/2014 Burmistrza Pasłęka z dnia 29 kwietnia 2014 r. zmieniające Zarządzenie nr 99/12 Burmistrza Pasłęka z dnia 27 września 2012 r.