Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr VII/...../11 Rady Miejskiej w Pasłęku z dnia 1 lipca 2011 r.
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr VII/...../11
Rady Miejskiej w Pasłęku
z dnia 1 lipca 2011 r.
…………………., dnia ………………..
Burmistrz Pasłęka
Plac Św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk
Wniosek
o udzielenie dotacji celowej na realizację zadań związanych
z usuwaniem wyrobów zawierających azbest
-
Dane wnioskodawcy :
-
Imię i nazwisko …...……………................................………………………………………
-
Adres zamieszkania …………................................................................................................
-
Telefon kontaktowy ……………………………..................................……………………..
-
-
Lokalizacja planowanych prac związanych z usunięciem wyrobów zawierających azbest :
a) adres nieruchomości: ………....……………………….......................……………………….
b) numer działki ewidencyjnej: ..………….......……obręb ………...............…………………..
c) właściciel (współwłaściciele) nieruchomości: ..........................................................................
.......................................................................................................................................................
-
Rodzaj usuwanych wyrobów :
? płyty azbestowo-cementowe płaskie stosowane w budownictwie
? płyty faliste azbestowo-cementowe stosowane w budownictwie
? inne (podać jakie) ...........................................................................................................................
4. Szacowana ilość usuwanych wyrobów (w m2 lub tonach) : ……................................…………….
5. Planowany termin realizacji prac związanych z usunięciem wyrobów zawierających azbest: …………...........................................................................................................................................…
Oświadczam, że jest mi znana treść „Regulaminu udzielania dotacji celowych na inwestycje
z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na terenie Miasta i Gminy Pasłęk”.
....…………………………………
(Podpis wnioskodawcy )
Załączniki:
-
Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości z uwzględnieniem odpisu z księgi wieczystej.
-
Dokument potwierdzający wyrażenie zgody właściciela lub wszystkich współwłaścicieli nieruchomości,
z której będą usuwane wyroby zawierające azbest, na realizację przedsięwzięcia - w stosunku do podmiotów nie będących wyłącznymi właścicielami nieruchomości. -
Zaświadczenie potwierdzające zgłoszenie prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest do Starosty Elbląskiego.
-
Oryginał imiennego dowodu udokumentowanego fakturą VAT, potwierdzającego wykonanie usługi obejmującej demontaż i transport materiałów zawierających azbest przez firmę posiadającą wymagane zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach zezwolenie.
-
Oryginał imiennego dowodu udokumentowanego fakturą VAT, potwierdzającego unieszkodliwienie zdemontowanych odpadów zawierających azbest poprzez składowanie na składowisku przeznaczonym do składowania tych odpadów lub przetworzenie w urządzeniach przewoźnych, o których mowa w art. 38a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
-
Karta przekazania odpadu zawierającego azbest.
-
Oświadczenia przedsiębiorcy usuwającego wyroby zawierające azbest o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest oraz
o wykonaniu prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zawierające informacje
o łącznej powierzchni i masie usuniętych oraz przekazanych do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.