☰ Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miejski w Pasłęku
Grafika zawierająca herb Urząd Miejski w Pasłęku

Środa 30.12.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Skarbnik

 

Skarbnik Gminy

Funkcję Skarbnika sprawuje mgr Bożena Adamczyk

tel. 55 248 20 01 wew. 31
email: bozena.adamaczyk@paslek.pl


Do zadań Skarbnika Gminy - głównego księgowego budżetu należy w szczególności:

  1. opracowywanie projektów budżetu gminy,
  2. kontrasygnata czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
  3. opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu
  4. prowadzenie rachunkowości budżetu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami:
  • zorganizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów,
  • bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej,
  • nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez Referat Finansowy oraz jednostki i zakłady budżetowe.
  1. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami:

  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Urząd,
  • przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
  • zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz opłaty zobowiązań.
  1. dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej:

  • wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych spraw,
  • wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu i jego zmian,
  • następnej kontroli operacji stanowiących przedmiot księgowania ,
  1. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Burmistrza dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,

  2. opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiza,

  3. wykonywanie innych poleceń Burmistrza.

 

Wytworzył:
Marcin Andrusewicz
Udostępnił:
admin admin
(2003-06-24 16:18:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Marcin Andrusewicz
(2012-03-22 08:07:14)

 
 
liczba odwiedzin: 6925579

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X