Nadawanie numeracji porządkowej
Wymagane dokumenty :
1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego dla budynku wybudowanego, budynku w trakcie budowy, budynku przeznaczonego do wybudowania (druk do pobrania)
Załączniki:
1. Kopia mapy z inwentaryzacji geodezyjnej budynku.( w przypadku wybudowania budynku)
Opłaty :
1. Brak opłat.
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Miejskiego, pok. nr 7
Poniedziałek - 7:30 - 15:30
Wtorek - 7:30 - 15:30
Środa - 8:00 - 16:00
Czwartek - 7:30 - 15:30
Piątek - 7:30 - 15:30
Termin i sposób załatwienia sprawy :
Wydanie stosownego zaświadczenia następuje nie później niż w terminie 5 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.
Jednostka odpowiedzialna :
Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami
pok. nr 20
tel. 248 20 01, wewn. 61
Podstawa prawna :
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1629)
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów z dnia 9 stycznia 2012 roku (Dz.U.z 2012 r, poz.125.)