☰ Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miejski w Pasłęku
Grafika zawierająca herb Urząd Miejski w Pasłęku

Środa 30.12.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Nadawanie numeracji porządkowej

 

 

Wymagane dokumenty :
1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego dla budynku wybudowanego, budynku w trakcie budowy, budynku przeznaczonego do wybudowania (druk do pobrania)

Załączniki:
1. Kopia mapy z inwentaryzacji geodezyjnej budynku.( w przypadku wybudowania budynku) 


Opłaty :
1. Brak opłat.


Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Miejskiego, pok. nr 7

Poniedziałek - 7:30 - 15:30
Wtorek - 7:30 - 15:30
Środa - 8:00 - 16:00
Czwartek - 7:30 - 15:30
Piątek - 7:30 - 15:30


Termin i sposób załatwienia sprawy :
Wydanie stosownego zaświadczenia następuje nie później niż w terminie 5 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.


Jednostka odpowiedzialna :
Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami 
pok. nr 20
tel. 248 20 01, wewn. 61


Podstawa prawna :

1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1629)
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów z dnia 9 stycznia 2012 roku (Dz.U.z 2012 r, poz.125.)

 

 

Wytworzył:
O.G.
Udostępnił:
Zenon Jeleński
(2003-07-03 13:36:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Kamila Tuniewicz
(2017-09-12 10:48:16)

 
 
liczba odwiedzin: 6926501

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X